torsdag 5 juli 2012

Det kom ett paket...



Igår kom en paketavi i brevlådan. Jippie, äntligen har böckerna som beställdes i förra veckan kommit, tänkte jag och åkte iväg till utlämningsstället. Paketet som lämnades ut var  av modellen större och märkt med etiketten: hanteras varsamt, ömtåligt gods. Oj, skickas böcker med sådana lappar? 
Hemma igen öppnade jag den mystiska kartongen och döm om min förvåning, när innehållet visade sig vara två vita höganäsmuggar med ekfat? Hmmm...
Idag, nästan ett halvt dygn senare, kom jag på att jag för en tid sedan deltog i en tävling i tidningen mama och jag hade visst turen på min sida! Vilken överraskning!

2 kommentarer:

  1. Åh men vad roligt! Grattis till vinsten, muggarna är jättefina!

    kram /iris

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig överraskning. De är jättefina. Jag har de som är lite högre och smalare och de är mina favoritkoppar för kaffe :) Kram

    SvaraRadera