onsdag 7 november 2012

Paket & gratulationer



Igår hade brevbäraren med sig en finfin överraskning till oss, ett paket från Brands for Kids med en alldeles ljuvlig Elodie Details-filt. Filten är en vinst från By Vanilla för några veckor sedan. I väntan på lillasyster tog jag chansen att vara med och tävla och när vi kom hem från BB fick jag se att det var jag som vunnit :-) 



Senaste dagarna har flera välkommen-till-världen-hälsningar kommit till vår lilla tjej. Stort tack alla ni!

Om en stund ska vi bege oss in till staden för att uträtta några ärenden. Till helgen väntar festligheter i form av teaterbesök för storebror och så kalas med släkt och vänner för att fira födelsedag och hälsa lillasyster välkommen.

Njut din dag!

2 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten!!
    Och vilken otroligt vacker blombukett! Sedan är jag lite nyfiken på vad det där med fjärilarna är, ser himla fint ut :)
    Kram från mig

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker blombukett och så skoj att du vann filten! den kunde ju inte har kommit mer lägligare! Åh så fina fjärilar, vad är det för något?! Kram

    SvaraRadera