torsdag 14 mars 2013

Byggprojekt i trädgården


Under dagen har det fyllts på med nya snöcentimetrar igen...hmm, vad ska det nu vara bra för?! Strunt samma, istället fokuseras det på årets trädgårdsfixande. Många drömmar och idéer ska förhoppningsvis förverkligas under våren och på listan finns två stycken byggprojekt.
Det första är en tvättställning, kan riktigt längta efter att hänga ut tvätten på något liknande den på bilden, istället för på den elkabel som agerar tvättlina för stunden...
Det andra projektet är att bygga en klätterställning till honungsrosen. Hur fina är inte de här som Elisabeth har?



Ååå, jag tror att detta kan bli toppenbra! Och bestämmer sig vintern för att stanna ett tag till, ja då får vi (ja mannen får nog allt vara med på ett hörn också...) ta fram såg, hammare och pensel i garaget istället för ute i snöyran ;-)

5 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder ! Ja, nu undrar men verkligen, vart har våren tagit vägen ?
    Kolla in på greengardenhome.se, visst är den fina soffan med uppfällbart bord en önskan ?

    M:et

    SvaraRadera
  2. Har också en massa projekt ute i trädgården på gång. Om bara den där förbannade snön kan försvinna.
    Just nu får jag koncentrera mig på inomhusprojekten
    Trevlig helg!

    Cilla♥

    SvaraRadera
  3. Tvättställningen ser superfin ut och en sådan skulle jag också kunna tänka mig att hänga tvätt på och det är något speciellt att få hänga tvätten ute. Kram

    SvaraRadera
  4. Men galet sådan fin tvättställning, om jag hade en sådan i vår trädgård skulle jag med glädje tvätta varje dag på sommaren! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej. Kul att se sina egna bilder och tvättställningen var också väldigt fin.

    SvaraRadera