tisdag 26 juni 2012

Telåda






Regnen avlöser varandra och ärligt talat är det ganska skönt
att krypa upp i soffan med en kopp te och känna 
litens rörelser i magen 
Förvarar favoritteérna i denna charmiga telåda,
som blev min för några tior.
För stunden doftar det rabarber & grädde samt 
Lipton´s granatäpple, när man gläntar på locket.
Den förstnämnda sorten kommer från Gerda´s,
en helt fantastisk te-, kaffe- & osthandel inne i stan.

Nu blir det jordgubbar, behöver bättra på
järnvärdet en aning :-)



2 kommentarer:

  1. Vilken fin telåda! Jag har länge letat efter en sådan, finns den på nätet någonstans kanske?

    Mysigt att känna bebisens rörelser! :-)

    Vad härligt att du också har semester snart! :-) Ja, jag köpte ett par byxor (rea), en tröja och strumpor. Jag får visa i ett inlägg snart! :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. vilken fin telåda, jag skulle också vilja ha mig en fin låda att ha tepåsarna i! extra kul att dricka te när man har dem i en fin låda än bara förpackningarna man köper de i! så härligt att känna den lille i magen, en sådan obeskrivlig känsla!! Kram

    SvaraRadera